[Talk-cz] Fotky rozcestníků

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 8 15:40:10 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 2. 2018 16:29:56
Předmět: Re: [Talk-cz] Fotky rozcestníků
"

(mailto:tomas.kasparek na gmail.com)>:
"Tagy ref:* jsou podle toho co ja vim uplne k nicemu, vymyslel to
Walley ale pro OsmHiCheck resp. jine moje veci je to uplne
nepouzitelne, Jedine co mne jako ref zajima je polozka zadana v
kolonce 'ref'' ne v tagu.
"

Jak tedy opravím položku v kolonce ref? Já to tedy nedokážu, těch pokusů o
opravu je tam několik.

Tímhle způsobem se mi to alespoň spárovalo.

"

Pokud to neděláš přes openid (další zatím schovaná možnost: https://api.
openstreetmap.cz/openid/id/18574), tak se změny neprojeví hned, ale je
potřeba počkat, až budou schváleny. Něco se schvaluje automaticky skriptem,
něco se musí schválit ručně.