[Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky, několik dotazů

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Únor 10 14:27:06 UTC 2018

10. února 2018 15:00:53 SEČ, majka <majka.zem+talk na gmail.com> napsal:
>Zdravím všechny.
>
>Měla bych pár dotazů k taskmanu pro poštovní schránky:
>
>Není někde k dispozici geojson  všech těch čtverců pohromadě?

Musel bych se mrknout, jak je to uloženo v databázi. Jestli na ta data teda uvidím.

>Protože se tím zabývám docela dost, je to přes jednotlivé stahování
>souborů
>gpx do JOSM docela otrava.

Co přesně potřebuješ? Data ČP mám v databázi. Mám to zkombinované s osm daty, takže ti mohu vygenerovat cokoli. Třeba rovnou .osm soubor pro josm.

> [...]
>je v
>tomhle případě zbytečné stahovat cokoli kromě schránek samotných), aby
>stahovalo jen dotaz přes overpass turbo - tedy "amenity=post_box"?
>Ideálně
>nějak takto <https://overpass-turbo.eu/s/w4N>, na řádku 15 toho dotazu
>je
>definován bbox dodatečně k omezení jen na ČR, aby se v přesahujících
>čtvercích nestahovaly zahraniční schránky. Okolní mapu je pak v případě
>potřeby možné v JOSM dotáhnout jen pro bezprostřední okolí poštovní

Myslíš jako upravit Taskman?

Marian

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.