[Talk-cz] Dlouhé zimní večery.

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Neděle Únor 11 17:43:44 UTC 2018

Ahoj po delší době konferenci.
Finální podoba diskutované stránky lze najít na
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:WikiProjekt_%C4%8Cesko/Projekty_k_mapov%C3%A1n%C3%AD
. Každý tedy může přidat a editovat svůj projekt, připadně rozšířit
ostatní. Zatím jsem tam dal svůj první při kterém padla tato idea a pak
Majky, která jej zpracovala na své WIKI stránce.