[Talk-cz] Ivan Petrovič [was: Re: Nedělitelné mezery v názvech ulic]

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Únor 13 15:34:02 UTC 2018

A je to tady, můžeme flejmovat do rána bílého, kdo je větší náplava a
jestli se na Moravě opravdu mluví o krtkovi a Slintáku ;)

> (a zrovna flame o tom, jaká je Jediná Správná Přezdívka pro IPP, a co je
heretický nesmysl, který jáá nikdy neslyšel, je velmi specifické pražské
téma, o kterém se lze bez výsledku hádat neomezeně dlouho)