[Talk-cz] Fotky rozcestníků

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Únor 13 17:40:08 UTC 2018

Hynku, dovol dotaz - jaký je v okolí reálný stav?

Podle fotky v OSM tím místem procházela dříve modrá a žlutá. Podle fotky na
mapy.cz https://mapy.cz/turisticka?x=14.1018481&y=49.9292866&z=13&source=
base&id=2059189&q=koda tím místem prochází žlutá (modrá jde kousek mimo). Z
praxe se mi jeví nepravděpodobné, že by existoval v síti KČT nějaký "TIM",
ke kterému by nevedla žádná trasa. Existují takové TIM, které označují
zajimavé mésto, ale v blízkém okolí k nim buď vede značená, nebo i neznačená
cesta (nedaleko je odbočka a na té je směrník s vypsaným cílem bez uvedení
barvy trasy).

V seznamu změn mapování KČT tras http://www.kct.cz/cms/zmeny-turistickeho-
znaceni jsem to při zběžném prohlédnutí za roky 2014-2017 nenašel (byla by
na mapě "KČT 36 OKOLÍ PRAHY západ").

vop

---------- Původní e-mail ----------
Od: xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 13. 2. 2018 13:14:52
Předmět: Re: [Talk-cz] Fotky rozcestníků

za mne to pořád rozcestník je (respektive, nemáme na to jiný tag). Takže
změnit ref, name, přidat ele, inscription, nechat tag guidepost a nechat v
relaci (pouze žluté, z modré vyhodit).

Jirka Komárek

On 12.2.2018 15:43, Hynek Řehoř wrote:

nechci zakládat pro podobný dotaz nové vlákno, tak se zeptám zde...

Pokud byl rozcestník:

https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/dscf2617.jpg
(goog_38646723)

https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/dscf2618.jpg
(https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/dscf2618.jpg)

Předělán na "nerozcestník"':

https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/P__20180210_154448.jpg
(https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/P__20180210_154448.jpg)

Mám ho kromě změny Ref vyházet i z relací příslušných KČT tras?

Díky,

Hynek

Dne 12. února 2018 11:09 Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz
(mailto:michal.grezl na openstreetmap.cz)> napsal(a):

(mailto:majka.zem%2Btalk na gmail.com)>:

(mailto:tomas.kasparek na gmail.com)>:

> Jak tedy opravím položku v kolonce ref? Já to tedy nedokážu, těch pokusů o
> opravu je tam několik.
> Tímhle způsobem se mi to alespoň spárovalo.

nekolik zpusobu:

1. reknes mi, abych to udelal
2. pockas az nekdo zreviduje anonymni zmeny
3. prihlasis se a zmeny se projevi okamzite

(uz sem to opravil)

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz(http://openstreetmap.cz)