[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Únor 14 07:05:16 UTC 2018

Ahoj,
trochu jsem se teď věnoval schránkám - přepsal konverzní skript do pythonu
(mnohem, mnohem rychlejší a jednodušší na údržbu) a vzpomněl jsem si na
Petrovu stránku se statistikami importu adres. Dovolil jsem si skript
"ukrást", upravit a konečně tak budeme vědět, jak na tom jsme :-)

Původně jsem tam chtěl ještě pár věcí dodělat, ale aktuálně jsem
zaneprázdněn něčím jiným a ještě pár dní budu, takže raději teď dávám k
dispozici to co mám.

http://josm.poloha.net/cz_pbox/

Data o schránkách jsem nahrál do databáze na poloha.net a porovnávám je s
daty OSM, která tam nahrává Petr. Aktualizace OSM dat a statistik probíhá
jednou denně. Na stránkách jednotlivých dep jsou pak záznamy označeny
štítkem dle typu:

OK - Schránka je v OSM, má vyplněné ref=* a data souhlasí s ČP
Částečně - Schránka je v OSM, má ref=*, ale některá data (časy výběru,
operátor) nesouhlasí
Chybí - Schránka není v OSM nebo je, ale nemá ref=*
Zrušeno - Schránka je v OSM, má ref, ale ČP schránku zrušila (v porovnání s
předchozími daty - zatím jen proti lednu)

V plánu je ještě přepracování hlavní stránky (aby byly vidět počty v
jednotlivých kategoriích) a (ve spolupráci s Majkou) doplnění souřadnic u
záznamů, kde je ČP nemá. To ale nevím, kdy bude.

Další uvažovaná vlastnost jsou exporty v nějakém formátu pro další
zpracování - csv, json, osm.

Zdrojáky jsou na githubu: https://github.com/mkyral/osm/tree/master/import/
ceska_posta/stats

A závěrem bych chtěl poděkovat Petrovi Vejsadovi za možnost využívat poloha.
net. A připomínám, že máme možnost přispět na provoz: http://www.poloha.net/
finance-info ;-)