[Talk-cz] Seznam poštovních schránek České pošty

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Středa Únor 14 18:43:22 UTC 2018

Dne 14.2.2018 v 18:36 Marián Kyral napsal(a):
> Ahoj,
> povedlo se toto vyřešit? Ono těch nepřesností bude asi více. Tak by bylo
> fajn to nahlásit, ať to máme v dalším souboru opravené :-D

Ano. Mám od Dalibora (tuším) kontakt na paní v ČP a to Brno jsem ji
poslal. Slíbila, že v dalším exportu to bude opravené, ale už jsem to
nekotroloval.

Asi by nebylo nejvhodnější dávat její email sem veřejně, ale pokud jsou
nějaké opravy, tak se nabízím, že mi je můžete posílat a já to budu
agregovat a pak přeposílat na ČP.

Mirek

--
                                        ,,,