[Talk-cz] Seznam poštovních schránek České pošty

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Únor 15 09:00:49 UTC 2018

Nabízím možnost využít soubor s mými poznámkami
<https://docs.google.com/document/d/1w_SHgOCTtTDi1n8SMzHNe571XhGGg-ISjVqDyjD3FcI/edit?usp=sharing>,
nechci to posílat po jedné. Musím ještě projít, kde co mám poznamenané,
takže bude přibývat.

Netuším, zda chceme poště posílat i přesné souřadnice tam, kde jim chybí -
tomu momentálně schází zpětný převod do Křováka.

Na podobné notě, ale spíš k taskmanu pro schránky: Je nějak viditelně možné
označit, že se čtverec prošel, je to komplet MIMO schránek, které je nutné
najít na místě, tedy není možné to zjistit podle Streetview ani Seznam
Panorama?
Nějaký stav mimo "hotovo"?
Konkrétně jsou to u mě hlavně schránky v kempech (budou většinou asi na
recepci), nádraží (pokud se nenajde na fotkách), a případně různé "horní
dolní", kam se ani Seznam ještě nedostal.