[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

majka.zem+talk na gmail.com majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Únor 19 22:42:04 UTC 2018

19. února 2018 22:54:22 SEČ, "Marián Kyral" <mkyral na email.cz> napsal:
>Může být?
>

>Vypadá to na zajímavou detektivku. Dle všeho se upřednostnila čísla
>evidenční před čísly popisnými, takže to občas ustřelí někam do chatové
>oblasti.
>
>Marián

Vypadá to moc pěkně, musím nás pochválit :)

Drobná připomínka:
Moc věříme datům v OSM. Schránka 37271:309 (ZOO Ohrada) má špatně uvedené číslo ref - asi můj přehmat. Tváří se přitom spokojeně (zelená), jen ukazuje posun o skoro 40 km. Zítra na to kouknu.
Možná by ale stálo za to, na velké posuny v řádu km nějak víc ukázat. Obvykle to znamená nějaký problém, běžná taková chyba není.