[Talk-cz] Dlouhé zimní večery.

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Úterý Únor 20 08:04:52 UTC 2018

Ahoj,
redirecty nejsou moc často potřeba, tak jsem je nechal jen pro roota. :)

Stránku jsem vyndal z koše - a možná by mohla na sobě mít jen krátký
přehled a link? Co myslíš? osmap.cz/mapovaci-projekty
Přijde mi totiž matoucí, když odkazy v menu vedou na jiný web .. souhlas?
Ale pokud potřebuješ opravdu redirect a né stránku v "projektech", tak
řekni.

P.