[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 12:03:33 UTC 2018

...s evidentnimi BAD-DATA se peru v dalsim pripade - POI importer (resp.
data Ceske posty) tvrdi, ze existuje schranka na adrese Libušina třída 3 v
Brně-Kohoutovicich (viz zde
(http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=18/49.1985/16.5339&datasets=CZECPbox)
). To je ale nesmysl, takové adresní místo neexistuje a poblíž místa, které
by se za takovou adresu dalo považovat (tedy geograficky mezi existujícími
adresními body s cislem orientacnim 1 a 9) je jina konkretni schranka. Cili
mam v Kohoutovicich jednu schranku navic a to i kdyz vezmu v uvahu otazku,
ze tam vsechny schranky znam a ze rozlozeni techto identifikovanych schranek
pokryva rovnomerne cele sidliste, tedy nejsem schopen ani tipnout, kde by
mohla byt "skryta ve krovi"...

Mohlo by mi pomoci znat, jak ta data vypadaji ve zdroji a to i v kontextu s
jinymi daty (muze jit o data/adresu evidentne z jineho mesta) - dostanu se
ja jednoduse k tomu zdroji?

Dalsi cesty jak patrat me zatim nenapadaji - predpokladam, ze mail na postu
pres Mirka Sucheho bude mit jen odpoved "v datech to mame, asi to existuje,
rusit to v datech jen na zaklade vaseho podezreni nebudeme"... :)

vop

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
trochu jsem znejistěl, ale nakonec to vypadá na chybu v datech ČP:

60012;Depo Brno 73;67;;;;autobusová zastávka,
Bor;Nedvědice;Nedvědice;Brno-venkov;08:15;1-5 - pracovní dny (pondělí až
pátek)

Jaký je skutečný stav, asi budeš muset zjistit sám ;-)