[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Únor 22 12:12:04 UTC 2018

Opět se do toho vložím -* stačí číst:*
*POZOR:* Souřadnice jsou pouze *orientační*!
Přesné umístění nutno dohledat dle poznámky!

Tohle vychází z geokódování, a chyby tam jsou a budou.

*Správný postup:*
V tomhle konkrétním případě není problém pošty, ale můj (geokódování).

Jsou dvě možnosti:
1. vím jak to má být správně:
Zadám schránku do OSM, včetně všech informací, počkám, až se zaktualizuje.
Vzhledem k tomu, že u schránek, které jsou včetně ref v OSM se vezme
skutečná pozice, problém při příští aktualizaci odstraní

2. nevím, jak to má být správně, ale vím že TOHLE je blbě:
pošlu zprávu sem a někdo jiný se o to nějak postará

Ta data jsou veřejně přístupná, pokud Tě to zajímá, můžeš si je stáhnout
<https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/3738087/csv_prehled_schranek.zip/5ad543c5-7bf1-459a-87c2-088871bba28e>
.

Fakt tu situaci komplikuješ mnohem víc, než to ve skutečnosti je. Pokud tě
zajímá přesný postup, napiš mi mimo list.

Majka