[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 22 16:56:14 UTC 2018

Ahoj,

Dne 22.2.2018 v 13:11 Petr Vozdecký napsal(a):

> Pises "do statistik". Bylo by asi efektivnejsi generovat "rozdilovy
> soubor", tedy v tomto pripade seznam schranek, ktere jsou v OSM a
> ktere nejsou zatim naparovany. Tyto zobrazovat v POI importeru jako
> samostatnou vrstvu. Tim bych totiz asi jako mapper zacal, protoze mam
> vetsi duveru v geografickou presnost techto dat... A k temto datum
> bych v prvni rade dohledaval "zatolulane" schranky z dat CP...

Tak teoreticky to implementovatelné je, ale jde to proti filozofii
POI-Importeru. (Nejsem autorem, jen jsem jej trochu přiohnul).
Pokud tě to zajímá, můžeš si nepropojené schránky najít přes
overpass-turbo: http://overpass-turbo.eu/s/wpU
Ale pokud je tam nějaká rozumná vzdálenost, POI-Importer by tu schránku
měl vidět. Pokud není, tak ti to stejně moc nepomůže. Leda podle popisu
a to už by ta schránka měla být v mapě vidět.

Zdrojová data od české pošty jsou v zákaznických výstupech:
https://github.com/mkyral/osm/tree/master/import/ceska_posta#dataset
Je to "normální" csv.

60010;Depo Brno 71;780;;;;Masarykova, obch.dům, Zbýšov u
Brna;Zbýšov;Zbýšov;Brno-venkov;10:00;1-5 - pracovní dny (pondělí až pátek)
60010;Depo Brno 71;1;Masarykova 248, 66411,
Zbýšov;1163194.13;617397.31;pošta Zbýšov u Brna;;;;12:00;1-5 - pracovní
dny (pondělí až pátek)

Když máme štěstí, tak tam jsou souřadnice (křovák), většinou vedoucí na
souřadnice daného adresního bodu. Takže když je schránka před objektem,
souřadnice ukazují někam doprostřed objektu.
Když nemáme štěstí, tak tam souřadnice nejsou a je tam jen popis typu
"Horní Dolní, u obchodu". Tyhle schránky se v POI-Importeru vůbec
neobjevily - neměly souřadnice. Takže je Majka prošla, upravila ty
popisy do nějaké jednotné formy a pomocí skriptu se pokusila dohledat
správné souřadnice. Což se ne vždy povedlo. Proto je tam taky to krásné
*ČERVENÉ* varování :-D

Jinak díky za postřehy, všechno je to stále ve vývoji. Bylo by super,
kdyby sis našel trochu času a upravil popis na TaskManageru, aby to bylo
pro nováčky srozumitelnější.

BTW:
ty nepropojené schránky stejně brzy dojdou (pak už budou jen takové ty
výdejní boxy)

Marián