[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Únor 23 15:16:02 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Vozdecký <vop na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 23. 2. 2018 14:52:47
Předmět: Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )
"Překvapivě mi prakticky všichni (které jsem z Talk-cz neznal) řekli, že
Talk-cz aktivně sledují, jen do něj nepřispívají, protože se domnívají, že
ti, co do něj píšou, jsou geekové a oni by si připadali se svými dotazy
blbě. OSM komunita je totiž tvořena daleko více než jiné průměrné skupiny
lidí jedinci spíše uzavřenými - no a těm je potřeba jít spíše naproti... :)
"

A máš nějaký nápad, jak tuto konferenci odgeekovat? České diskuzní fórum na
osm.org sice funguje, ale moc se nepoužívá. Převést na jinou platformu? Nebo
jen napojit, s tím, že by mail konference fungovala dále, ale bylo by možné
diskutovat i jinak než přes email.

Jako jednu z nevýhod mail konference vidím to, že nově příchozí nemůže
přispět do nějaké starší, již neaktivní, diskuse. Možná kdyby @zby_cz
doplnil tuto funkcionalitu na https://openstreetmap.cz/talkcz

Marián

BTW: co uděláme s tagem kct_barva? Na OpenAltu jsme se shodli, že tag již
není potřeba, ale zatím se nepodařilo změnu uvést v život. Tedy projít,
doplnit, opravit původní návrh, projít wiki, zjistit co bude potřeba opravit
- třeba kčt preset v JOSM.