[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Únor 23 19:05:20 UTC 2018

Jo, podařilo se mi při jedné akci místo kopírování tagů kopírovat celou
schránku, a byla jsem při tom hezky rozjetá. Místo ctrl+shift+v se mi
dařilo jen ctrl+v, a v JOSM je to hned.

Nejzákeřnější na tom je, že některé byly naprosto přesně v zákrytu, takže
opticky to vidět nebylo a přitom žádné varování nepřišlo.

Budu o víkendu procházet ten zbytek, už teď je toho dost sloučeného.

Majka