[Talk-cz] mail dev na openstreetmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Pondělí Únor 26 08:59:03 UTC 2018

Ahoj,

díky tomu, že dev na openstreetmap.cz je nyní veřejné pro kohokoliv, změnil
jsem výchozí mail k twitter účtu. Jinak by ho kdokoliv mohl snadno unést
(přes funkci zapomenuté heslo).
Přístupy k twitteru zůstávají stejné.

Pokud si dobře pamatuji byl to jediný přístup, který tam byl registrovaný.
Jinak to doména slouží jako supportní dole na osmap.cz, ale to myslím nikdy
nikdo nevyužil :)

btw, přivádí mě to opět k myšlence jakéhosi risk-managementu pro služby
kolem osmcz, kterou jsem nakousl s Tomem Kašpárkem. Pošlu v samostatném
mailu.

Dík
P.