[Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Únor 27 20:02:54 UTC 2018

Já bych byla taky pro lifecycle prefix, jen si nejsem úplně jistá tím
disused. Pokud budeme slovíčkařit, mělo by to znamenat, že schránka je na
místě (rozeznatelná jako poštovní schránka), jen se k jejímu účelu
momentálně nepoužívá. Lepší ve jmenovaných případech by odpovídal málo
používaný prefix removed:

Na druhou stranu: vzhledem k očekávanému počtu výskytů specificky u
schránek je mi jedno, na čem se dohodneme :)