[Talk-cz] Nahrávání rozcestníků - mobilní web

majka.zem+talk na gmail.com majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Leden 1 18:04:07 UTC 2018

Narazila jsem na jednu nepříjemnost při nahrávání fotek rozcestníků z mobilu přes mobilní web pomocí "chybného rozcestníku".
Ta tabulka je tak velká, že jsem se k tlačítku pro nahrání nemohla dostat, bylo "mimo displej" a posunutím se mi zavíral rozcestník. Až třetí prohlížeč mi dovolil zmenšit velikost písma natolik, že se k tomu dalo nějak dostat.
Nebylo by možné to tlačítko pro nahrání fotky posunout dolů k těm potvrzovacím tlačítkům? Tím myslím samozřejmě v již rozkliknutých informacích u chybného rozcestníku a při pokusu tam tu fotku přidat.

Díky a všechno nejlepší do nového roku.

Majka