[Talk-cz] Detekce artefaktů při updatování lpis polí

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pondělí Leden 1 20:13:05 UTC 2018

Ahoj,

Při updatování polí pomocí tracer pluginu v JOSM mě napadl zajímavý
způsob, který by mohl pomoci při odhalování "odřezků" zbylých po
nesprávně provedených úpravách. Jde o vytvoření filtru ve stylu
"type:way landuse=* areasize:0-700" se zapnutou inverzí. JOSM pak
zobrazí pouze podezřelé cesty a zbytek obsahu schová. Není to 100%
způsob, je třeba jít případ po případu a zapojit mozek. Filtr vlastně
zobrazí jenom plochy s tagem "landuse" a obsahem do 700 m^2 . Hodnotu
700 jsem našel experimentováním.

Do přílohy jsem dal pro ilustraci obrázek z okolí Berouna.

Snad to někomu pomůže :-)

Michal