[Talk-cz] Statistika využití CZ:IPRPraha:ortofoto

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Středa Leden 3 13:30:23 UTC 2018

Ahoj!

Jak si možná vzpomínáte, před necelým rokem jsem pomohl získat povolení k
využití ortofotek IPR. Díky tomu nyní máme přístup k snímkům celé Prahy a
okolí, které jsou 2x ročně aktualizovány. V rámci dohody jsem slíbil
počítání statistik. Zatím čekám na zveřejnění nového planet.osm, ale tady
jsou statistiky k 25.12.:

Data IPR využilo 8 uživatelů ve 396 change setech, které se týkaly 46890
objektů.

Až budu mít zpracovaná novější data, tak bych jim tohle poslal jako součást
většího reportu.

Pokud proti tomu nikdo nic nemá, tak bych tam také použil frázi cca typu
"Dovolte, abych Vám jménem české komunity přispěvatelů do OSM poděkoval."

Taky bych tam rád napsal nějaká "pěkná" využití těch fotek. Překreslení
tramvajových tratí bylo z velké části pomocí IPR fotek, já jsem dělal pár
zlepšení porkytí parků (Valdštejná zahrada, Vojanovy sady, Malešický park,
Centrální park, Vyšehrad...), ale vykoukat další věci z těch changesetů je
trochu nad moje možnosti. Víte někdo o něčem, co by se dalo takhle
vypíchnout? Vím, že Piškvor toho taky udělal hodně, ale zatím nevím, jak to
pěkně popsat.

Ať se daří!

Matej

PS: Jo, snažím se dát IPR něco, co zní dobře. Oni to použijí jako
"podívejte se, jak je IPR užitečný" a výměnou za to nám snad do budoucna
dají více dat.