[Talk-cz] Správný operator u rozcestníků

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Leden 4 16:12:45 UTC 2018

Prosím o potvrzení, že správný operátor u turistických rozcestníků by měl
být psán jako cz:KČT.

Další dotaz (trochu se zpožděním) mám k tomu, jak zacházet se jmény na
rozcestnících - původně jsem to psala vše velkými, tak jak je na cedulích.
To se samozřejmě nelíbí různým kontrolám... Obdobně různé bus/vlak, pokud
nejsou vypsané, ale jen symbolem. Moc jsem jich nepotkala, ale jsou...

Zrovna po sobě uklízím různé starší zmetky a u operátora máme v datech
různé varianty (operator=KČT - skoro 3000 případů + pár variant lišících se
malými/velkými písmeny, psáno KCT apod.)

Opravila bych to hromadně.

Majka