[Talk-cz] Výzva k hlasování - bazény Fell3 - smazat nebo private

Jan Chren (rindeal) dev.rindeal na gmail.com
Čtvrtek Leden 4 22:24:36 UTC 2018

Shrnuti proc *smazat*:

1) Spousty tech bazenu je ve skutecnosti nafukovacich nebo se vubec nejedna
o bazeny, ale o koi jezirka. -> *Spatna data*
2) Vyber zmapovanych lokalit je evidentne +/- nahodny, a to i v ramci
jednotlivych obci. -> *Nekompletni data*
3) Na vestavene bazeny do 40m2 neni potreba zadne stavebni povoleni, takze
o nich nikde nejsou ani zadne zaznamy pro pripadnou kontrolu. Survey bude
nekdo asi taky tezko provadet. Pro cteni ze satelitnich snimku je vetsina
tech bazenu prilis mala. -> *Tezce ci zcela neoveritelna data*
4) A konecne, samotny smysl mapovani je pochybny, protoze se jedna vetsinou
o nevyznamne mini stavby u nekoho na zahrade. -> *Zbytecna data*

Aktivita daneho uzivatele je obdivuhodna, ale mela by byt lepe smerovana,
tak aby z ni byl nejaky vseobecny prinos.