[Talk-cz] Poloautomatické kontrolovaní street relation

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Pátek Leden 5 05:01:37 UTC 2018

Pomalu přidávám další street relace.

Máte někdo nějaké připomínky?
Od kolika segmentů mám dát ulici street relaci?
Můžu si na to založit separátního uživatele a začít fungovat více podle
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Automated_Edits_code_of_conduct?

Zatím opravdu edituju jen street relace v Praze. Pokud budu přecházet na
Automated Edits, tak zveřejním a nechám odsouhlasit detaily postupu (zatím
je to taková slátanina JOSM, Overpass, Python a koukání do mapy). Jakékoliv
rozšíření budu diskutovat tady.