[Talk-cz] Výzva k hlasování - bazény Fell3 - smazat nebo private

jozka na razdva.cz jozka na razdva.cz
Pátek Leden 5 07:24:02 UTC 2018

Co se nafukovacich bazenu tyce... nevim, jak je to v OSM, ale obvykle se v mapach nezakresluji veci, ktere nejsou pevne spojene se zemi, tzn. ze nafukovaci bazen, ktery lze vypustit, posoupnout, protoze se ukazalo, ze je tam stin do mapy nepatri. Dtto mobilni bunky, stany (jsou rodiny, co to postavi na leto na zahrade, bude se to mapovat?), maringotky... Podle mne to je klasicke GIGO, takze smazat.

Ahoj
J.