[Talk-cz] Výzva k hlasování - bazény Fell3 - smazat nebo private

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Pátek Leden 5 09:12:46 UTC 2018

Namátkou jsem se podíval na cca 50 bazénů a většina není na fotomapě ani náznakem.
Já bych to dal pryč. Případně kdyby se daly strojově rozdělit podle velikosti, tak malé do cca 15m2 smazat a větší, u nichž lze předpokládat trvalé umístění označit jako soukromé.

Milan