[Talk-cz] Výzva k hlasování - bazény Fell3 - smazat nebo private

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Leden 5 09:32:51 UTC 2018

> Namátkou jsem se podíval na cca 50 bazénů a většina není na fotomapě ani
> náznakem.
> Já bych to dal pryč. Případně kdyby se daly strojově rozdělit podle
> velikosti, tak malé do cca 15m2 smazat a větší, u nichž lze předpokládat
> trvalé umístění označit jako soukromé.
>
> Milan

Já je na leteckých mapách většinou našla (mapy.cz nebo google).

Zrovna jsem to chtěla nabídnout - největší kruhové nadzemní bazény jsou 5,5
m průměr, tedy plocha necelých 24m2, což bych považovala za hranici mazání.
Těch 15m2 se mi zdá dost málo ale nechám se přesvědčit. V JOSM by to mělo
jít vyfiltrovat.

Maximálně pak ještě otestovat, jestli nejsou součástí relace koupaliště,
tedy zda to není nějaké brouzdaliště.

Jinak zatím přehled
<https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hLEw7vD9pFuUtyvgvAWTHQnNYJQ0XIBHBa4DjjMorSc/edit?usp=sharing>,
můžete se případně připisovat rovnou.