[Talk-cz] Správný operator u rozcestníků

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Leden 5 11:23:52 UTC 2018

Ahoj,
omlouvám, jestli byla "přednáška" zmatečná. Celé se to točilo okolo
používání značky kct_barva (kct_red=major, kct_green=local, kct_learning...)
Na tag operator=* to nemá vliv. Takže se stále používá operator=cz:KČT
(pokud trasu spravuje KČT).

Už bych se konečně někdy mohl dokopat k tomu, to na wiki aktualizovat :-(

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Václav Kroupar <vkvkvk na post.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 1. 2018 12:01:07
Předmět: Re: [Talk-cz] Správný operator u rozcestníků
"Poslechl jsem si přednášky z OpenAlt. Jestli jsem to dobře pochopil, tak
bych u turistických tras měl používat jak relace, tak cz:KČT. Zatím jsem
dával jen relace v domnění, že KČT je historie.
Je-li KČT potřeba, tak tagy doplním. Dají se v iD najít všechny mé změny?
Vašek
---------- Původní e-mail ----------