[Talk-cz] Statistika využití CZ:IPRPraha:ortofoto

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Pátek Leden 5 18:11:14 UTC 2018

"IPR Praha souhlasí s využíváním ortofotografií, které poskytuje
prostřednictvím Geoportálu hl. m. Prahy, za účelem aktualizace a doplňování
databáze OpenStreetMap, přičemž vzniklá vektorová data smí být vložena do
OSM pod licencí ODbL za předpokladu, že IPR bude uveden v seznamu
přispěvatelů do OSM a takto vzniklá data budou mít IPR uveden jako svůj
zdroj."

1) Ještě nějaké alternativní formy plnění tohoto požadavku? Koukám na
source u objektů (to se zatím zdá být spíše zanedbatelné), source u
changesetů, budu řešit imagery_used u changesetů...
2) Jak mám z "giswa1.mag.mepnet.cz" poznat, že jde o IPR? Jsou všechny
letecké snímky odtud IPR?

Ono asi nevadí, pokud mi v těch statistikách bude něco chybět, jen pak bude
těžší obhájit to, že jsme je uváděli jako zdroj...