[Talk-cz] petr1868: data znicena LPIS importem na Zernovce

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Leden 5 23:17:37 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 1. 2018 18:22:45
Předmět: Re: [Talk-cz] petr1868: data znicena LPIS importem na Zernovce
"Ahoj!

> Preplacnout LPISem existujici data neni vzdy dobry napad. Viz nesmysl
> ktery vznikl na
>
> http://www.openstreetmap.org/#map=19/50.00352/14.74784
>
> Autora muzu ujistit ze takhle to tam opravdu nevypada, kdyby to
> nahodou nebylo jasne; puvodni data odpovidala.
> "
>

> Tady bych to viděl na nějaký bordel v LPIS:
>
> https://openstreetmap.cz/#map=18/50.00380/14.74698&layers=oONL
>

> Pravděpodobně se snaží získat dotace na co největší zatravněnou plochu.
> Takže místa, kde je jen hlína zahrnuta nejsou. Ale proč je z toho v LPISu
> [...]

No problem hlavne je nekdo (petr1868) prevzal cast puvodniho znaceni
-- barrier=fence. A muzu svet ujistit, ze plot nenasleduje hranici
hlina -- trava :-).
"

No třeba to příště udělá líp ;-)

"
To znaceni landuse=farmland, crop=grass taky neodpovida, je to louka
na ktery jsou kone, ne pole na kterym se pestuje trava...
"

Hele, já to nebyl, kdo to v LPISu označil jako "Tráva na orné". Na to
tagování přesně sedí :-D

https://github.com/mkyral/josm-tracer/blob/development/src/org/
openstreetmap/josm/plugins/tracer/modules/lpis/LpisRecord.java#L121

Marián

"Pavel

(cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/
blog.html