[Talk-cz] Turistické trasy - "tajná" odbočka k vrcholu

majka majka.zem+talk na gmail.com
Sobota Leden 6 23:27:36 UTC 2018

Prosím o radu, jak zmapovat tenhle případ:

Podle rozcestníku <https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/hurka.jpg> trasa
končí/nebo začíná na křižovatce. Před začátkem trasy je však označená
odbočka k vrcholu (bez šipek z rozcestníku, na opačnou stranu než jde
trasa) Značení jsem si poprvé všimla cestou
<https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/IMG_20180106_152732.jpg> a ten
cíl mi taky není zcela jasný - v místě té první značky cesta víceméně
končí, dál se jde vlastně po louce. Já jsem šla opačně, značeno je to až k
tomu rozcestníku kde vlastní trasa začíná.

Mám ten kousek (cca 800m) domapovat? A jak, jen přidat do té hlavní relace?

Majka