[Talk-cz] Statistika využití CZ:IPRPraha:ortofoto

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Neděle Leden 7 23:10:09 UTC 2018

@r00t: Já to nemyslel špatně. Omlouvám se za nedorozumění.

Ok, beru všechny changesety, které (včetně tagů) obsahují "IPRPraha", "IPR
orto" nebo "giswa1.mag.mepnet.cz". Ano, dávám pozor na to, že některý
changeset může mít víc než jedno z toho. Ještě nějaký potenciální problém?
Nějak se mi nezdá, že bychom na to od 27. do 31. ani nešáhli, tak raději
počkám na ještě jeden planet file, pak to pošlu. Pokud někdo má zájem o to,
jak to počítám, nebo jaká data z toho padají, tak se mi ozvěte.

Aktuální statistika:

27 uživatelů, 513 changesetů, 57534 dotčených objektů

(ten počet objektů je hodně volný odhad, nedetekuju opakování napříč
changesety)