[Talk-cz] Novy kruhac v Brne

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Pondělí Leden 8 07:09:50 UTC 2018

Jestli myslis geometrii toho kruhace, tak je mozne, ze je ta nova cast
trochu vedle. Tu jsem puvodne nemenil, ale nechaval jsem ji podle planu z
drivejska (zaklad tam byl jako proposed/construction):

https://www.openstreetmap.org/way/164599152/history

Bohuzel, nikde jsem nezjistil, presny zdroj te geometrie (mmb:up), takze
asi muzu predpokladat, ze z nejakych starych planu ci od ruky.

Pri pohledu na zaznam z telefonu pres mapillary (tento vikend jsem to tam
jeste jednou projel a nafotil lepsi fotky za svetla), to vypada opravdu asi
o 5 metru jinde, tak jsem to posunul.

Dalsi vylepseni jsou vitana.

Jakub