[Talk-cz] Detekce z fotek osmhicheck

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Leden 8 09:04:21 UTC 2018

Dne 6. ledna 2018 22:30 Marián Kyral <mkyral na email.cz> napsal(a):

> Ahoj,
>
> Diplomová práce, která se snažila o automatické rozpoznání tabulek
> rozcestníků, identifikaci barev a následně i OCR.
> https://is.muni.cz/th/396113/fi_m/
> Vedl Tomáš Kašpárek a něco o tom povídal na OpenAltu (SOTM CZ 2017 ;-)
> ): https://openalt.cz/2017/program_detail.php#event_241
>
> Koukám, že už to Tom zprovoznil a zkouší to reálně využít. Na SOTM měl
> jen demo ;-)
> Myslím, že první krok byl zjistit, zda máme zmapovány všechny trasy
> (barvy), které na tom rozcestníku jsou.

ahoj, ano byla to DP, takze primarni cil byl aby to student obhajil,
to ze to realne nemusi byt uplne super pouzitelne bylo jasne od
zacatku.
Zatim to neni uplne zprovoznene, diky ruznym vecem to neni uplne
trivialni takze jsem se k tomu zatim taky nedokopal (uz zase mame
skluz i s weeky, potreboval bych nafukovaci den).

Je tam odkaz na text prace, kde jsou podrobnosti, min. jako inspirac
to muze byt asi dobre, ale ze by to vyresilo nejake problemy na 90+%
to asi ne.

Bye