[Talk-cz] Turistické trasy KČT - route=foot, route=hiking nebo podle náročnosti?

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Leden 9 07:38:49 UTC 2018

Ahoj, za mne obecne ano, ale spise nez hromadne to pripadne opravuju kdyz
kontroluju/opravuju nejakou trasu ktera je evidentne tereni a ma to "blbe".
Nejsem si vedom, ze by to necemu zadadnimu vadilo a obecne jsem toho nazoru
nehrabat na neco co neni problem prilis aktivne.

Bye