[Talk-cz] špatné párování fotek rozcestníků

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Úterý Leden 9 09:53:59 UTC 2018

no teď už se z http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?all prokliknu na
fotografie rozcestníků
rovněž tak z openstretmap.cz

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 1. 2018 8:45:49
Předmět: Re: [Talk-cz] špatné párování fotek rozcestníků
"Napsal jsem wallymu. Dnes se ozval skoro hned a zjišťuje co se děje. Snad
to zprovozní tak, aby to vydrželo běžet pár dní v kuse :-D

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <zprazak na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 1. 2018 8:19:57
"
tak pořád při pokusu kliknutí na číslo fotky se hlásí chyba spojení

Dne 8. ledna 2018 9:33 Marián Kyral <mkyral na email.cz(mailto:mkyral na email.cz)
> napsal(a):
"
Taky bych řekl. Napsal jsem Michalovi, ale aktuálně je mimo, takže netuším,
kdy se k tomu dostane.

Marián

---------- Původní e-mail ----------