[Talk-cz] Kdo pouziva kct_barva?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Leden 10 12:26:28 UTC 2018

Poněvadž protože proto to je pořád jedna a ta samá mapa :-D
https://github.com/osmcz/poloha.net_mapnik

Udělal jsem na githubu issue: https://github.com/osmcz/poloha.net_mapnik/
issues/3
Pokud má někdo chuť, může to někdo zkusit upravit.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <zprazak na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 10. 1. 2018 13:10:40
Předmět: Re: [Talk-cz] Kdo pouziva kct_barva?
"

uvedená relace se nezobrazuje na opentaskmanageru turistických tras viz
http://taskman.poloha.net/project/2#task/8161
(http://taskman.poloha.net/project/2#task/8161)

Pražák

Dne 10. ledna 2018 12:30 Milan Cerny <milancer na centrum.cz
(mailto:milancer na centrum.cz)> napsal(a):
"Možná pomůže příklad, našel jsem jednu relaci TZT více jak rok bez "kct_
barva".

http://www.openstreetmap.org/relation/253541
(http://www.openstreetmap.org/relation/253541)

Lze si na tom ověřit kde se zobrazuje a kde ne. Na osmap.cz(http://osmap.cz)
ne, na ostatním co používám ano.

Milan

> Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz(mailto:miroslav na suchy.cz)>
> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org
(mailto:talk-cz na openstreetmap.org)>
> Datum: 10.01.2018 10:30
> Předmět: [Talk-cz] Kdo pouziva kct_barva?

>Vcera jsem se dival na zaznam Marianovy prednasky o kct_barva
>  https://openalt.cz/2017/program_detail.php#event_236
(https://openalt.cz/2017/program_detail.php#event_236)

>A nekolikrat tam padlo "nevime kdo vsechno pouzivat kct_barva". Tak bych se
chtel zeptat:

>Kdo pouzivate tag "kct_barva" ve sve nejake aplikaci takovym zpusobem, ze
pri odstraneni tohoto tagu z dat, by se vam
>vase aplikace rozbila?
>Staci kratky nazev aplikace a jednovetny nazev aplikace.
>Pokud zaroven parsujete ocsm_symbol a jine tagy a bez kct_barva vam vase
aplikace pojede (pri stejne kvalite vystupu),