[Talk-cz] Novy kruhac v Brne

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Leden 10 13:56:14 UTC 2018

> Zkusim to cele projet parkrat dokola s 10Hz GPSkou, jestli z toho
> dostanem rozumnou geometrii - stejne tudy budu mit cestu.

Tyhle věci bývá také dobré nechat uležet a pak je korigovat podle Stravy -
překvapivě je spousta záznamů i na cestách, kam normální cyklista (ani
silniční) obvykle nevjede, takže nahrané s mobilem v autě :)

Opravovala jsem takhle geometrii kruháče u nás v ČB, protože nebyl vidět
ani v katastrální mapě, ani ke zkontrolování na žádných leteckých snímcích,
a gps ve starším mobilu neměla správnou přesnost ani po 14 dnech
každodenního nahrávání - nedal se z toho nabrat rozumný průměr.

Mimo jiné se tak dají poměrně slušně objevit i novější kruháče a přeložky,
pokud není mapa aktuální...