[Talk-cz] Kdo pouziva kct_barva?

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Leden 10 21:01:25 UTC 2018

Ahoj,

koukám teď na ten popis na wiki a pokud jsem nic nepřehlédl, tak pro účely vykreslování dlaždic na poloha.net se jen nahrazuje tag kct_barva tagem osmc:symbol a kterýžto mi vlastně dodává úplně stejnou informaci jako kct_barva. Oprava by tedy neměla být nijak zvlášť složitá.

Nezáleží mi na tom, zda je tag na relaci či na cestě, tedy preference relací nepřináší žádný problém.

--
Petr