[Talk-cz] www.freemap.sk česky

Martin Ždila martin.zdila na freemap.sk
Čtvrtek Leden 11 10:06:46 UTC 2018

> pěkné. Prošel jsem soubor a přepsal nějaké slovakismy do češtiny, jako
> rodilý čech. Je možné, že jsem ale něco přehlédl:
>
> https://github.com/FreemapSlovakia/freemap-v3-react/pull/323

Ďakujem, už som to začlenil do kódu a pri najbližšiom nasadené sa to
prejaví.

> Související otázka, plánujete renderovat dlaždice i pro ČR? Před brnem
> vidim hranici

To už sme viackrát diskutovali. Problém môže byť kapacita na výkon
renderovania a úložný priestor, ale najmä nájsť si čas sa do toho pustiť.
Ale verím, že sa to v dohľadnej dobe podarí :-)

--
Ing. Martin Ždila <http://www.openstreetmap.org/user/*Martin*>
OZ Freemap Slovakia