[Talk-cz] Návrh znění - Statistika využití ortofotografií IPR při editování OpenStreetMap

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Leden 11 23:41:24 UTC 2018

Pojem "ortofotografie" se nepoužívá. Vždy jen "ortofoto".
Slovo "třízený" vidím taky poprvé, ale v oblasti zpracování odpadu nejsem
odborníkem :D
Jinak palec hore.

H.