[Talk-cz] Izochrony

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Leden 17 08:52:23 UTC 2018

Dne 17.1.2018 v 9:33 Václav Kubíček napsal(a):
> Jako mapu dojezdových časů / vzdáleností.
>
> Například jako zde:
>
> https://www.openrouteservice.org/reach?n1=50.071647&n2=14.502623&n3=10&a=50.06694,14.460249&b=0&i=0&j1=30&j2=15&k1=en-US&k2=km

Cus, nic proti, ale tohle je proste holy nesmysl. A zduvodnim ti i proc,
tam kde sou dalnice bys ve skutecnosti mel tu zelenou zonu vyrazne
vytazenou z praglu ven (a samozrejme v dousledku pak i tu cervenou).

A naopak, mel bys i ve vnitrni praze cerveny casti.

Tohle mi prijde vycucany doslova z prstu a nemajici s realitou naprosto
nic spolecnyho.

Nechces mi doufam tvrdit, ze Do Roztok pres vecne ucpanou Podbabskou
dojedu za stejnou dobu, jako na Zdibi po D8.

Navic tomu cucani z prstu odpovida i zmena polohy toho bodu, kdyz ho
posunu na rekneme jizni spojku, tak se posune to +-kolecko tim smerem,
coz je zkratka naprosty blabol, protoze v ose ty silnice by se to melo
naprosto diametralne zmenit.