[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Leden 17 13:49:03 UTC 2018

> 6) Celý koncept toho, že se má ulice jmenovat stejně, je špatně

Trocha teorie - správně by to snad mělo být podle údajů ČÚZK
<http://www.cuzk.cz/Uvod/Produkty-a-sluzby/RUIAN/2-Poskytovani-udaju-RUIAN-ISUI-VDP/Ciselniky-ISUI/Nizsi-uzemni-prvky-a-uzemne-evidencni-jednotky.aspx>

A teď praxe: vím o změně adresy (nejde o přestěhování ani přejmenování, jen
formálně ulice + správná adresa) v letech 2002, 2008 a 2015.
Celý ten rozdíl se točí kolem toho, jestli je správně uvedeno "Pražská",
"Pražská třída" nebo "Pražská tř." Momentálně je správně to poslední. Musím
to znovu zkontrolovat v datech, ale kdysi jsem tam přidávala alt_name,
protože s tím vyhledávače měly problémy.

A nejlepší jsou "zavedené" ulice v určitých městech, které vůbec
neexistovaly. Jako příklad je ulice U Panelárny <https://mapy.cz/s/2koAm> v
Jindřichově Hradci. Nemovitosti na ní se nacházející používající tuhle
adresu totiž (snad až na jedinou výjimku) do katastru Jindřichova Hradce
vůbec nepatří, a ten název se užíval co já pamatuji minimálně patnáct let,
než byl podle těch informací ČÚZK 11.09.2014 oficiálně zaveden.

Asi jsem Ti moc nepomohla, co říkáš?

Majka