[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Středa Leden 17 21:14:47 UTC 2018

To se mi zase povedlo kopnout do něčeho fajného...

O metafyziku mi v tomto případě opravdu moc nejde -
když končí Vinohradská a začíná Černokostelecká,
tak končí Vinohradská a začíná Černokostelecká.
To mě vážně netrápí.

Taky mi nedělá problém přejmenovat celou ulici,
kdykoliv kdy se její název změní.
Když si všimnu, že to opravdu mám přepsat,
tak to díky systému pojede téměř samo.

alt_name a loc_name se zatím taky nehodlám ani dotknout.

O Římských číslicích můžeme debatovat,
ještě chvíli na ně asi nenarazím.
Možná bych se dokonce přikláněl k tomu,
že ty unicode věci jsou možná i dobře,
ale to je na délší debatu.

Teď ale naprosto reálně chci vědět,
zda se ta ulice má jmenovat "K Jezeru" nebo "K Jezeru",
protože naprosto odmítám možnost,
že to jsou dvě různé ulice.

Výhledově to asi chce na wiki napsat,
jak se máme v takovýchto situacích zachovat.
Pokud například zvládneme udržet správné názvy v relacích,
tak bych měl být schopen dohlížet na nbsp a podobné
minimálně pro celou Prahu.

Shodneme se tedy na tom,
že varianta 4 je bezpečná?
Systém bude jen polo-automatický,