[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Leden 18 10:02:52 UTC 2018

Dne 18.1.2018 v 09:17 Michal Fabík napsal(a):

> Na cedulích? Jednou mně tady bylo řečeno, že cedule jsou irelevatní a
> že směrodatná jsou data ČÚZK.

No, to se mi nezdá. ČÚZK je sice právně směrodatný zdroj, ale OSM stojí
na OTGR, čili ověřitelnosti v terénu. Pokud je tam cedule, budiž to
zmapováno i podle cedule (alt_name?).

(Tohle je kupodivu anglicky i slovensky, ale česky ne? No vida, zkusím
to o dlouhém večeru přeložit:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Good_practice#Map_what.27s_on_the_ground
)

Zdar,