[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Čtvrtek Leden 18 22:10:10 UTC 2018

> Tohle neni ferova argumentace, ze?
>
> Pevne mezery nejsou jen v cestine, takze dava smysl to mit
> konzistentni pres cely svet. Osobne si myslim ze mit je v name="" je
> pekna kravina. Kazdopadne... data working group. Vsude nebo nikde.

Pravidlo o jednopísmenných předložkách je jen české. A jako že by se nikde
na světě nezlomitelné mezery vůbec nepoužívaly, to bych taky netvrdil…
Namátkou (i když přiznávám, že jsem čekal větší užití).
https://www.openstreetmap.org/node/2380290743
https://www.openstreetmap.org/node/5337546040
https://www.openstreetmap.org/way/454759316 Či dokonce s ještě
zajímavějšími variantami… https://www.openstreetmap.org/node/530880275

Každopádně mi to přijde podobné, jako chtít zakazovat třeba pomlčku; jasně,
není na klávesnici a „-“ může víceméně vcelku fungovat taky a renderer si
to může vyřešit a kdo má vědět, že to mám do Overpass psát takhle atd.

A ano, nástrojům zjevně k ideálu ledacos chybí, ale právě proto je potřeba
vylepšovat nástroje, ne zhoršovat data; jinak bychom dodnes na počítačích
psali bez diakritiky všichni.

-- Petr Kadlec / Mormegil