[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Leden 23 20:01:35 UTC 2018

Netroufám si mluvit za jiné jazyky jako nějaký expert. Ale z toho, co se
vyskytuje po Evropě, bych to odhadla na nás, možná bratry Slováky a pak
ještě Francouze, kteří něco takového řeší. Taková Británie je zvyklá, že
jim Angličtinu przní kde kdo, a jsou tak nějak nad věcí.

České jednopísmenné předložky zkrátka vypadají mimořádně špatně, pokud jsou
oddělené na konci řádku / zalomení, už i dvě písmena se při troše vůle dají
skousnout, i když mě to tahá za oči. Z toho bych také odhadla, že jsme ze
školy v tomhle ohledu podstatně víc vycepovaní než jiné národy. Když se k
tomu přidá ještě problém s kódováním češtiny z dřívějška, byly nedělitelné
mezery vlastně jen taková drobnost navíc.

Do dat bych ale nedělitelné mezery netahala, kromě jiného z toho kouká
nutnost to stále kontrolovat a opravovat. Mít to v datech napůl je podle
mého k ničemu, a dosáhnout toho, že to všichni a všude budou respektovat,
nevidím jako reálné. Navíc udělat to co nejméně komplikované se mi zkrátka
líbí nejvíc.