[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Čtvrtek Leden 25 13:05:15 UTC 2018

Originalni doraz byl, jestli pouzivat HTML entity  , nebo ne. Podle me
HTML entity by nemely byt v tagu name (i kdyz jsem to nenasel nikde
explicitne zakazane, ani povolene, doporucovane nebo nedoporucovane). Nebo
uz mame nejake pripady, kde se HTML entity v nazvu pouzivaji?

Druha otazka je, jestli pouzivat nejakou unicode reprezentaci pro
nedelitelnou mezeru, ktera by nevyzadovala, aby render interpretoval HTML
entity. To mi prijde jako rozumnejsi moznost, pokud se neukaze, ze by s tim
mohly byt nejake problemy s vyhledavanim, vyslovnosti, atd. Ale bez
konkretniho pripadu, ukazky a zkusenosti je to stale pouze teoreticka
diskuze, ktera nevede nikam s desitkami nazoru.

Mnohem lepe by se rozhodovalo, kdyby v puvodnim emailu bylo nekolik odkazu
na nejak konkretni priklady, ktere Matej zatim nasel, kde bychom si mohli
vysledky prohlednout v zivych renderech, vyzkouset, jaka je pro ruzna
reseni podpora, popripade kde se ktere rendery snazi neco zalamovat. Zde
mluvime o nazvech ulic, ktere se kresli podel cary ulice. Pripad, kde by se
to mohlo stat mi prijde pouze, kdyz mame velmi kratkou ulici, ale snazi se
rendery v takovem pripade vubec jmena zalamovat? Mame nejaky priklad?

V tu chvili, kdy budeme vymysleno co s temito daty, neni problem pouzit
podobny program jako vlna, ktery hromadne zmeni, doporuci, nebo bude
generovat varovani, ze v tomto miste pred touto jednoznakovou predlozkou by
mela byt nedelitelna mezera.

Jakub