[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Leden 25 23:17:28 UTC 2018

Ahoj!

> Vypadá to, že minimálně osm.org nbsp řeší správně:
> https://www.openstreetmap.org/way/34942987#map=19/50.09373/14.46366
> ukazuje, že nic typu "vlna" osm.org nepoužívá
> https://www.openstreetmap.org/node/3226473433#map=19/50.09439/14.34787
> ukazuje, že nedělitelné mezery zobrazí správně
> (Tedy, alespoň to tak vypadá)
>
> U ostatních renderů jsem zatím nenašel vhodný případ.
>
> Ano, já hlavně řeším názvy ulic (kde je zalamování vzácné), ale otázka
> je prostá: chceme nbsp v datech, nebo nikoliv?
>
> Zatím to nevypadá, že bychom se měli shodnout. Aktuální stav je asi
> [...]

Zpetne smazat i zpetne doplnit je stejne tezke -- ta mezera jde
doplnit algoritmicky -- takze ano, jsem proti 4.

(Protoze to rozbije hledani, protoze to neni v oficialnich seznamech,
protoze je to tagovani pro renderer, protoze to rozbije lokalni
programy snazici se pracovat s OSM daty, a protoze neviditelny znaky
jsou skodoliba past na kohokoliv kdo se s timbude snazit pracovat.)

DWG navrhovala zeptat se na tagging listu, to by asi byl dalsi rozumny
krok.

								Pavel