[Talk-cz] ortofoto mapy.cz

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Sobota Leden 27 16:48:36 UTC 2018

1) Komunikuje ten člověk?
2) Dokáže někdo ověřit, že to je opravdu orto od Seznamu? V tom
doporučeném URL je "/bing/" - je možné, že Seznam dělá mirror pro
Bing? Byl by takový mirror legálně použitelný?
3) Nejstarší takhle popsaný edit je asi 6 dnů starý - je otázka, z
čeho jsou zdrojované ty předchozí.
4) Zkusím trochu modifikovat program na hledání changesetů od IPRu,
zda nenajde ještě něco podezřelé (ale mám pro něj jen téměř týden
stará data)
5) Myslím si, že nejlepší bude to co nejrychleji podchytit a případně
revertnout - pokud budeme schopni Seznamu říct, že už se na tom dělá,
tak by to mohlo být ok.