[Talk-cz] ortofoto mapy.cz

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Sobota Leden 27 17:48:30 UTC 2018

Doběhlo prohledávání changesetů.
V příloze posílám kompletní info ke všem changesetům starším než 5
dní, které zmiňují "mapy.cz".
Jen Kremator má na svědomí cca 520 changesetů z mapy.cz.
Asi je na čase napsat na DWG.

Něco málo z toho jsou komentáře typu "tohle zatím ani mapy.cz nemají",
ale jinak se bavíme o spoustě přispěvatelů a více než 1000
changesetech. :(
A to jsem možná něco nenašel kvůli citlivosti na velká písmena a podobně...

(Je to zazipovaný textový soubor s XML daty, nezazipované se to
odmítlo poslat (cca 800kB))